Zmiany w usłudze 3D Secure

Szanowni Klienci!

Od dnia 15 lutego 2021 roku wprowadzono następujące zmiany:

  • obowiązkowe podawanie PINu podaczas realizowania transakcji z usługą 3D Secure. Klient zawsze jako pierwszy czynnik uwierzytelnienia przy transakcji internetowej z usługą 3D Secure będzie musiał podać kod PIN ustanowiony przez siebie w portalu Kartosfera.
  • poprawiono procesy:
    • nadawanie kodu PIN dla usługi 3D Secure w protalu KartoSFERA
    • uwierzytelniania transakcji przy użyciu usługi 3D Secure

W przypadku, gdy Klient, który nie nadał PINu dla transakcji z 3D Secure, a chciałby zrealizować transakcję w Internecie, podczas próby jej dokonania zostanie mu wyświetlony nowy ekran:

brak pin 3d

Po zalogowaniu się w portalu Kartosfera.pl i ustanowieniu PINu Klient będzie mógł realizować transakcje z 3D Secure podając podczas takiej transakcji w pierwszej kolejności kod PIN, a następnie kod otrzymany SMSem. Dla Klientów, którzy już mieli ustanowiony kod PIN nie zajdą żadne zmiany podczas realizacji transakcji z 3D Secure - tak jak obecnie będą je musieli potwierdzać PINem i kodem otrzymanym SMSem.


Załączniki: